Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Ωριαίος Χάρτης: Πως θα τα πάει ο Σάκης και η χώρα μας στο διαγωνισμό της Eurovision


Σάββατο 16 Μαΐου 2009, ημέρα που οι φαν και όχι μόνο του διαγωνισμού, περίμεναν πως και τι. Ανάμεσα τους κι εγώ, μαζί με τις φίλες μου. Αφού είχε τελειώσει το πάρτυ γενεθλίων του γιου μου, σε χρόνο ρεκόρ, ετοίμασα τα παιδιά για ύπνο, ώστε να καθίσω ήσυχη να παρακολουθήσω τον Σάκη.
Κατά την διάρκεια της μετάδοσης από την Μόσχα και ύστερα από πολύ χαρά που έπεσαν εξαντλημένα τα μικρά μου τερατάκια αλλά και με πολύ αισιοδοξία για την εμφάνιση της χώρας μας, μου ήρθε αναλαμπή να βάλω ωριαίο. Η ερώτηση ήταν ακριβώς, αυτή του τίτλου στο συγκεκριμένο άρθρο. Οι σημειοδότες του ωριαίου είναι οι εξής: Ο Ωροσκόπος εγώ δηλαδή, ο 7ος, ο Σάκης, ο 4ος η χώρα μου αλλά και η τελική έκβαση του ερωτήματος και φυσικά η Σελήνη ο δείκτης του ερωτήματος, που κάθε φορά μας δίνει πληροφορίες για την εξέλιξη ενός ερωτήματος.

Ο ωροσκόπος στο ζώδιου του Τοξότη, σκιαγραφεί ακριβώς την πίστη, την αισιοδοξία και την δική μου χαρά  ενώ ο Πλούτωνας μέσα στον 1ο οίκο δείχνει την σιγουριά μου για την υποτιθεμένη άσκηση εξουσίας, προβολής που θα είχαμε στις μάζες μέσα από μια πρωτιά, αν όχι από μια πρωτιά, (αν και η πρωτιά για εμένα ήταν το ζητούμενο) από μια πολύ καλή θέση. Φυσικά δεν έλειψαν τα σχόλια του τύπου: θα σκίσουμε, θα τους ρημάξουμε και ότι άλλο εξουσιαστικό και επιβλητικό ευφυολόγημα μου ερχόταν στο κεφάλι. Μόλις είδα τον κυβερνήτη του 1ου, τον Δια σε σύνοδο με τον Ποσειδωνα και τον Χείρωνα, η πρώτη λέξη που αναφώνησα, ήταν ΑΜΑΝ, την πατήσαμε. Αυτή η σύνοδος εδώ και μήνες σχολιάζεται και συζητιέται στους αστρολογικούς χώρους σαν την οψη που θα φέρει εύνοια, προστασία και χίλια δυο καλά. Από την αρχή ήμουν επιφυλακτική, μάλιστα καποιες απόψεις μου για αυτήν την οψη  έχουν κατατεθεί στο My Hhoroscope – από το μέλος Ερση – και κάποια στιγμή επιφυλάσσομαι να γράψω ένα άρθρο για το πώς βίωσα εγώ προσωπικά την επιρροή της αλλά και την επίδραση της μέσα από άλλα ωροσκοπία. Προς το παρόν καταγράφω τις επιρροές της, συγκεντρώνοντας υλικό για να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Να επισημάνω πως στην ωριαία αστρολογία δεν υπολογίζουμε τον Χείρωνα ωστόσο, όλη αυτή την περίοδο τους Δία/Ποσειδώνα/Χείρωνα τους μελετάμε από λίγο έως πολύ ως ένα σώμα.

Το αμέσως επόμενο βήμα ήταν να κοιτάξω τον κυβερνήτη του 7ου τον Ερμή, ανάδρομος στο ζώδιο του Ταύρου, που σημαινει ότι εκείνη την στιγμή και ο ίδιος είχε αναθεωρήσει πολλές από τις εκτιμήσεις του, πήγαινε για σύνοδο με Ήλιο (καμένος δηλαδή) αφού πρώτα συναντούσε με τετράγωνο τον Ποσειδώνα, σε τετράγωνο με την σύνοδο δηλαδή. Πόσες ελπίδες είχε αυτός ο καλλιτέχνης αλλά και εγώ να μην αποδειχτούν φρούδες οι ελπίδες μας... Κρίνω πως ήταν πολύ λίγες. Επίσης, βρίσκεται στην τριπλότητα της Σελήνης, σε αμοιβαία υποδοχή αφού και η Σελήνη βρισκεται στην τριπλότητα του, στα όρια του Άρη επίσης σε αμοιβαία υποδοχή ( από όρια)  κάτι που είναι θετικό όμως στα πρόσωπα του Κρόνου. Η αντισκιά του Ερμή επάνω στον Νότιο δεσμό, κάτι που δείχνει πως μάλλον ήταν μοιραίο, αυτός ο άνθρωπος έστω και προσωρινά να «χάσει» την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθηση του.

Ο 4ος η χώρα μας δηλαδη αλλά και η τελική έκβαση, έχει ακμή στις 15 Κριού, η αντισκιά αυτής της μοίρας επάνω στον Κρόνο που βρίσκεται στον 9ο οίκο (εξωτερικό) δεν μας δίνει κάτι από το οποίο μπορούμε να κρατηθούμε, αντιθέτως μας προϊδεάζει για δοκιμασίες. Ο Άρης κυβερνήτη του 4ου μέσα στον 4ο σε θέση κυριαρχίας από ζωδιο, σε πτώση από οίκο, θα έκανε εξάγωνο με Δία, ενώ η Σελήνη στον Υδροχόο θα έκανε σύνοδο με Δία/Ποσειδώνα/Χείρωνα, τετράγωνο με τον Σάκη (Ερμή), με τον Ήλιο,(ο οποίος είναι και επικυρίαρχος πλανήτης του 4ου οίκου). Εκεί προβληματίστηκα λίγο γιατί όση απογοήτευση και να φέρει όλος αυτός ο συνδυασμός, δεν θα μπορούσε να μην φέρει και κάποια θετικά.

Προσπαθώντας να συνδυάσω όλα αυτά τα στοιχεία κατέληξα στο συμπέρασμα, πως ο καλλιτέχνης και εκπρόσωπος μας θα βιώσει ήττα και απογοήτευση, ενώ η χώρα μας πιθανότατα να πάει σχετικά καλά. Κάτι που νομίζω πως επιβεβαιώνεται από την 7η θέση. Για όσους αναρωτιούνται σε τι καλό μας βρήκαν οι θετικές όψεις, μα φυσικά στον να μην πάρουμε την 17η θέση και ο Σάκης να μην χάσει στο ελάχιστο την δημοτικότητα του σε εσωτερικό και εξωτερικό. Αν δεν υπήρχε η στήριξη της Σεληνης, του Άρη από Δία, Ποσειδώνα, θα είχαμε στείλει τον Σάκη στο «εκτελεστικό απόσπασμα» κάτι που έχουμε κάνει πολλές φορές ως λαός μετά από μια ήττα. Αφού με χαρακτήρισαν οι φίλες μου «γρουσούζα» έκλεισα τον υπολογιστή και κάθισα στην θέση μου, εμφανώς πιο προσγειωμένη περιμένοντας να δω την έκβαση του διαγωνισμού αλλά και του ωριαίου μου, αν κι εγώ με κυβερνήτη τον Δία σε σύνοδο με Ποσειδώνα ήταν βέβαιο πως θα απογοητευόμουν αφού είχα την αυταπάτη να πιστέψω πως θα παίρναμε την 1η θέση.

Τίνα Ζαχαριάδου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου